maandag 12 maart 2012

www.maudvoorleven.nl

Beste allemaal. Groot nieuws. Afgelopen dagen hebben een paar zeer lieve super mensen zich in het zweet gewerkt om speciaal voor mij een site op poten te zetten. Dit met als doel om centjes te gaan verzamelen die straks de reis en het verblijf naar Amerika voor mij en de rest van de gezinsleden mogelijk kunnen maken. Vanaf dit moment is deze in de lucht. Met trots, vreugde en blijdschap heb ik samen met pappa naar de site gekeken. Met name de foto's vindt ik leuk en ik moet zeggen dat pappa er wel heel leuk op staat. Ik zou zeggen neem een kijkje..........

www.maudvoorleven.nl

3 opmerkingen:

  1. Lieve kleine en heel grote Maud,

    Joepiedepoepie, wat ben ik ben dat je al weer zover hersteld bent dat je naar huis mag. Fantastisch nieuws!

    Ik heb net even op je nieuwe site gekeken en het is fantastisch dat er zoveel mensen zijn die jullie allemaal willen helpen.

    Geniet maar lekker van het thuiszijn, samen met pappa, mamma, Niels en Juul.

    Kus voor iedereen van opa Arnold

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve maud.

    wauw!! wat een goed nieuws dat je snel weer naar huis mag lekker weer naar pappa en mamma en niels en juul en dat je zo snel hersteld bent om aan de volgende kuur te beginnen.lieve schat ik hou heel veel van jullie allemaal.

    dikke kus voor jullie allen edwin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Maud,
    Wij vonden het afgelopen zondag erg leuk om met je te kleuren en te lachen! Wat nog leuker is, iscdat je weer lekker thuis bent. Geniet ervan!
    Groetjes Iris, Jasmijn en Roos

    BeantwoordenVerwijderen