vrijdag 9 maart 2012

Herstel operatie

Het gaat goed met me. Na een goede nacht slapen ben ik heerlijk ontwaakt naast pappa. Een paar stukjes brood en een half glas met yokidrink heb ik tot mij genomen. Helaas heb ik deze samen met de verkregen medicijnen en de sondevoeding uit weten te spugen. Even vervelend. De kaartjes en zelfs kado's die ik per post heb mogen ontvangen maakten alles weer goed. Ik ben letterlijk en figuurlijk in de watten gelegd.
Vanmiddag heb ik mezelf wederom verwent met een dunne poeppacking. Waar kun je deze beter krijgen dan in dit kuuroord.
Ik heb weer zin om Bumba te kijken en spelen met popje een aapje geven ook weer invulling aan de dag.
Mevrouw de dokter heeft vanmiddag een bezoek aan mij gebracht om de drain uit mijn lijf te trekken. De plasslang hebben ze direct uit mijn lijf getrokken. Beide met enige snelheid en ik kan ke vertellen dat dit niet prettig voelde. Maar goed, ik kan me nu nog vrijer bewegen dan gister, en dat is prettig. Alleen moet pappa weer wat vaker mij luier gaan verschonen maar dat doet hij met zeer veel liefde.
Tussen al deze bedrijvigheid door slaap ik nog veel. Inmiddels is mijn IC bed met massagematras vervangen voor een "gewoon" bed. Nu kan ik mezelf weer wat makkelijker omdraaien.
Al met al kan ik je vertellen dat ik me ieder uur beter ga voelen, ik doe het goed, al zeg ik het zelf.
En het gevoel van een kuuroord bedoel ik natuurlijk deels als een grapje. Maar moet wel eerlijk zeggen dat we het hier best goed hebben. Er wordt goed voor mij gezorgt en ik voel me goed op mijn gemak.

1 opmerking:

  1. Hé lieve Maud, wat ontzettend fijn om te lezen dat het ieder uur beter met je gaat en dat iedereen zo goed voor je zorgt. Ook geweldig dat je zo vaak iets op je blog zet, zodat we kunnen lezen hoe het met je gaat! Groetjes Janneke en André

    BeantwoordenVerwijderen