zondag 29 april 2012

Week van onderzoeken deel 2

Het weerzien met pappa was inderdaad zoals gezegd fijn te noemen. Het vervelende was dat ik weer afscheid moest nemen van mamma. Pappa liep binnen in een mooi jasje (om indruk te maken bij de zusters) met de verkregen cheque van zijn werk, de SMG Groep. Wel 10.550 euro. Daar wilde ik wel even mee op de foto. Pappa was moe van de dag en lied weten dat hij vroeg naar bed wilde gaan maar helaas voor hem, ik had weer een overdosis aan energie en ging pas tegen tien uur richting droomland. De volgende ochtend kwam de nachtzuster ons net als gister weer vroeg wakker maken. Ook wederom werd er geem ontbijt voor me neergezet. Daar baalde ik enorm van. Nu eet ik wel bijna tot helemaal niets, maar toch, het gaat om het idee. Ik had wel zin in iets. De sondevoeding was rond middernacht al stopgezet dus dat is niet gek. Om negen uur vertrok ik in mijn grote bed op wielen samen met pappa en een lieve zuster richting de MRI dokters. Een hele tour door het ziekenhuis wat best cool is. Op de plek aangekomen werd ik al snel ver weg naar droomland gebracht alwaar de scan werd gemaakt. Totaal schijnt het dat ze een uurtje met bezig zijn geweest. Gelukkig, alle onderzoeken deze week zitten er op. Nog even wat eten, wat drinken, zorgen voor een plasluier en ik mag naar huis. Naar Juul mijn zus en Niels mijn broer. Mamma kwam ons halen en tegen einde middag reden we Zwolle binnen. Een fijn gevoel! Nu afwachten wat er allemaal uit de onderzoeken gaat komen, we zullen het dinsdag/woensdag wel horen, spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten