vrijdag 17 februari 2012

Thuis

Gistermorgen moest ik de tweepersoonskamer nummer elf verlaten. Waarschijnlijk moest ik ruimte maken voor twee carnaval vierende patienten. Elf heeft immers te maken met carnaval. Volgens de zuster was dat niet de reden. Met mijn RS-virus, alle kleding en overige bagage heeft pappa mij naar kamer nummer acht gereden. Een kamer voor mij alleen. Dezelfde kamer waar ik destijds de eerste kuur ben gestart. Bekend terrein dus. Vanaf dit moment mocht pappa alleen de kamer verlaten met een mondkapje. De kamer heeft pappa enkel en alleen verlaten voor het toiletbezoek en een verfrissende douche. Uiteraard wel buiten de afdeling. Dat de zusters nu met handschoenen, mondkap en blauwe jas binnenkomen schikt me niet meer af. Ook hier ben ik inmiddels al wel aan gewend. Het verblijf op kamer acht heeft maar twee dagen geduurd. Vanavond ben ik met pappa naar huis gereden. Onderweg heb ik meerdere malen gezegd: "naar thuis, mamma, Juul, Niels". De molen (Passiebloem) was het eerste herkenbare punt in Zwolle en dit heb ik duidelijk met stem en lijf aan pappa laten zien. Het weerzien thuis was weer super. We zijn gelukkig met elkaar!!

3 opmerkingen:

  1. Hallo Maud,

    Wat fijn dat je weer thuis bent! Lekker samen met pappa mamma, broer en zus.

    Ik heb nog een cadeautje voor je en dat kom ik volgende week even brengen.

    Fijn om te lezen dat jullie zo gelukkig met elkaar zijn en jij kunt weer lekker in je eigen huis spelen, eten en slapen en ondeugend zijn!

    Kusje van opa Arnold

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maud,
    lekker weer thuis bij papa, mama, Niels en Juul. Dat is heel fijn voor jullie. Misschien zie ik je morgen nog even!!!
    Lieve groetjes van André, Daniëlle, Nina, Noah en Nanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker weer thuis voorlopig! Ben blij voor je dat 'smurfenland' enigszins went. Dat maakt het naar (t)huis gaan extra tot een feest! Voorlopig even fijn in Zwolle, samen met je broer, zus en pappa en mamma! Fijn! tot gauw! Knuffel van Jeroen

    BeantwoordenVerwijderen