zaterdag 31 december 2011

Oud en nieuw

Het is vandaag oudejaarsdag. Pappa is hier vannacht blijven slapen en ik moest wel even huilen dat ik niet van mijn kamer af mocht. Verder heb ik wel lekker geslapen en lekker bij pappa op schoot gezeten. Van mijn buurmeisje in het ziekenhuis heb ik wat dvd's deletend, dus ik kan nu heel veel kijken naar Kabouter Plop, Het Zandkasteel en Bumba. Puzzelen vind ik ook heel leuk en de potloodjes doe ik steeds in en uit het het doosje. En zo vermaak ik mij best.

Aan het einde van de ochtend komt mamma samen met Niels en Juul. We eten samen nog broodjes dan gaat pappa met broer en zus weer weg. Niels en Juul zijn heel moe, en die gaan aan de overkant eventjes slapen. Opa en oma komen ook nog langs met oliebollen. 's Avonds komt iedereen op mijn kamer. Dat is heel gezellig.

Als iedereen weer weg is en mamma ook bijna gaat slapen wil ik weer even kijken. Het is oud en nieuw en ik wil wel eens weten wat daar nou zo leuk aan is. Dus laat mamma mij buiten het vuurwerk zien en kijken we nog heel lang naar de fotomuur met de hele familie. Ik vind het heerlijk om naar foto's te kijken, want zo ben ik nooit helemaal alleen. Dus als je dit leest en je hebt nog een leuke foto voor me...?

Uiteindelijk ga ik weer lekker slapen en luid slapend het nieuwe jaar in. Van het vuurwerk merk ik niets meer.

2 opmerkingen:

  1. Hi Maud,

    Ik zie dat mama een blog heeft gemaakt. Dat is mooi. We hebben net nog gezellig met elkaar gebabbeld. Meid, wat een praatjes had je. Heerlijk. Ook fijn om even met je mama gekletst te hebben. Voor straks lekker slapen en tot horens.
    Liefs en knuffel, ook aan mama. X ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via een collega van Sjoerd (Albert) hoorde ik over de ziekte van Maud en jullie dagboek. Wat een heftig traject en wat een dapper meisje!

    Hoop dat de periodes tussen de chemo's zo goed blijven gaan als de eerste. Veel sterkte.

    Groetjes,
    Danielle van den Oetelaar (VAR en hetbonteschaap.nl)

    BeantwoordenVerwijderen