woensdag 28 december 2011

Opnieuw naar de poli

Op woensdag de 28e gaan we weer opnieuw naar de poli. Ik heb thuis heerlijke dagen gehad. Ik voelde me erg goed, hoefde niet meer te spugen en heb erg gelachen met Niels en Juul. Ik heb zelfs heerlijk op de grond gespeeld en wat gelopen als pappa of mamma te lang in de keuken bleef. Er was ook veel bezoek en daar genoot ik erg van.

Omdat het zo goed met me gaat denken we dat we vrijdag weer terug moeten komen voor de chemo. In het ziekenhuis moet ik bloedprikken. Dit doen ze in mijn vinger. Ik vind het niet fijn en ga heel hard huilen. Later speel ik wel weer hoor, maar ik moest er toch even iets van laten merken...

De dokter komt later met de uitslag en ze zegt ook dat ik mij goed heb hersteld. Ik heb wel 11 leuko's en dat is heel veel! Dit is zo goed dat ze eigenlijk morgen alweer wil beginnen met de volgende kuur. Dat gaat snel zeg. Dan kan ik dus niet meer lekker spelen, maar moet ik weer aan alle slangetjes. Mmm, we zullen zien. We rijden met z'n allen weer naar huis. Daar zie ik weer mijn nichtjes en neefje, die de hele dag bij Niels en Juul zijn geweest. Ze hebben heerlijke pasta gemaakt en daar smullen we van.

Helaas komt er daarna een einde aan de dag en gaan we weer naar bed. Morgen gaan we met z'n allen naar Groningen en als ik het goed heb begrepen, gaan we met z'n allen! Dat vind ik erg fijn, want dan zie ik iedereen lekker vaak.maar ged, nu eerst even slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten