zondag 27 november 2011

1e Kerstdag

Hallo allemaal,

Vandaag is de eerste keer dat ik wat schrijf over mijn ziekte en de behandelingen die ik moet ondergaan om de neuroblastoom uit mijn lichaam te krijgen. Het is allemaal erg snel gegaan, dus ik loop al enorm achter. De rest komt dus nog en zul je hierna kunnen lezen. Maar eerst zal ik je wat over vandaag vertellen.

Zoals gezegd, vandaag is het 1e kerstdag en tot nu toe heb ik een leuke dag gehad. Vanmorgen hebben we eerst de mand met cadeaus uitgepakt, die ik heb gekregen van het Atelier. Dit is de kinderopvang waar ik twee keer per week naar toe ging. Nu kan dat voorlopig niet meer. Pappa heeft me uit laten schrijven. Een vervelend moment. De cadeaus waren erg mooi en de kaarten heel lief. Ik heb al wel een hele doos vol met allemaal kaarten van iedereen die me beterschap wenst!

Vanmorgen heb ik de eerste pluk haren uit mijn hoofd getrokken, toen ik mijn knipje zelf uit wilde doen. Gister viel er al wel wat uit, maar nu komt het bij bosjes. De blonde plukken van de zomer zijn nu al echt weg.

Deze week zijn we lekker samen thuis. Het kan best zijn dat ik nog voor Oud en Nieuw al weer naar Groningen moet voor de tweede chemokuur. Thuis is het erg gezellig, en ik geniet met volle teugen van mijn broer Niels en zus Juul. Ik moet steeds erg om ze lachen. En eten doe ik ook best goed. Zoute stokjes vind ik ook heerlijk. Als ik straks in het ziekenhuis ben, dan heb ik dit niet. Ik vind het daar niet zo prettig, maar gelukkig zijn pappa en mamma altijd bij me. Nog even genieten dus van de kerst, de kerstboom en van het thuis zijn. Woensdag weet ik wanneer de volgende chemokuur gaat beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten